دلم گرفته یا حسین

همه رفتند سهم ما جامانده ها

قافله های عزاداری توست

حسین جان

دلم گرفته

هر چی گریه میکنم آروم نمیشم.

آخه همش میبینم هر روز یکی میگه در حرم ارباب دعاگو هستم.

منم از همه بی لیاقت تر.

فقط گریه فقط گریه فقط گریه.

آقا چندین ساله منو راهم ندادی حرم.

به خدا دلم گرفته.دلم برا اون حرم خوشگلت تنگ شده.

دلم میخواد امسال برم هم کربلای جبهه ها هم کربلای شما.

میشه خودت کارمو  درست کنی؟؟

هر کی اومده بهش گفتم جواز منو بگیر.

ولی تا خودت نخوای .........

تو رو به علی اصغرت کارمو حل کن.



دریافت کد صلوات شمار

نظرات شما عزیزان:

دل ارام
ساعت21:14---26 آذر 1393
وبلاگ خوبی داری دتبریک میگم

نعیمه
ساعت20:19---21 آذر 1393
ایشالا که قسمت همه مون شه....

به حق خودش! به بزرگیه خودش!!!

پاسخ:ان شاالله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 21 آذر 1393برچسب:حرف دلم,حرف های خودمانی,, | 19:52 | نویسنده : حرف دل جامعه |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایستگاه صلواتی